Her "Bebek" doğduğunda bir "Anne" doğar.

Bu Blogda Ara

Beylikdüzü Mekanları

Işığını Takip Edenler

Beylikdüzü Anaokulu

Bumerang - Yazarkafe

Mayıs 10, 2014

Merhaba! Ben Anne!



Merhaba, ben anne.
Bir mucizenin var oluşunu izledim. Dünyaya küçük bir (iki) insan getirdim.

Merhaba, ben anne,
Uyumadan iki gün boyunca bilincim açık halde yaşayabiliyorum. Günlük yaşantım etkilenmeden, üzerime düşen tüm sorumlulukları yerine getirerek ve kimseden yardım almadan.

Merhaba, ben anne,
Bir hafta duş almadan yaşayabiliyorum. Üstelik bu süreç içinde başkalarına ter kokmamak ve bitlenmemek gibi meziyetler geliştirdim.

Merhaba, ben anne,
Çişimi altı saat boyunca tutabiliyorum. Üstelik bu süre içinde çocuk yıkamak, ıspanak temizlemek, yemek pişirmek gibi suyla haşır neşir olmamı gerektirecek işlerden de etkilenmiyorum.

Merhaba, ben anne,
Bir yandan çorba karıştırırken, diğer yandan çocuk doktorumuzdan çocukların öksürüğü ile ilgili talimatlar alabiliyor, bir ayağımla da araba sürebiliyorum.

Merhaba, ben anne,
Hobilerim arasında üzüm çekirdeği, mandalina ipi, et yağı ayıklamak, maymuna dönmek, abuk subuk şarkılar ezberleyip olur olmaz yerlerde mırıldanmak sayılabilir.

Merhaba, ben anne,
Çocuklar uyusa da dinlensem deyip, uyuduklarında banyo ovmayı, mutfak toplamayı, ütü yapmayı kendime vakit ayırmak zannediyor olabilirim.

Merhaba, ben anne,
Paketli gıda üreticilerinin bizi zehirlemeye çalıştığı ve herkesin çocuklarımı kaçırmak için yarıştığı gibi paranoyalara sahibim.

Merhaba, ben anne,
Çocuklarım hangi gıdayı sevmiyorsa, onu yaşam iksiri olarak görmek ve bu yüzden hayatı kendime zehir etmek gibi alışkanlıklarım var.

Merhaba, ben anne,
Seni çok iyi tanıyor (hiç görmesem de) ve çok iyi anlıyorum.

Anneler günün kutlu olsun.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikrinizi paylaşın