Her "Bebek" doğduğunda bir "Anne" doğar.

Bu Blogda Ara

Beylikdüzü Mekanları

Işığını Takip Edenler

Beylikdüzü Anaokulu

Bumerang - Yazarkafe

Haziran 07, 2016

Biricik Dünyanın Biricik'i


Her zaman şanslı biri olduğumu düşünmüşümdür. Belki de bu yüzden hep çok eğlenceli ve bana bir şeyler katan insanlar girer hayatıma. Biricik de bunlardan biri. Yazarlarından biri olduğum www.biricikdunyam.com un kurucusu olan Biricik, hayatımda gördüğüm en enerjik insanlardan biri. Hiç durmadan koşturabilir ve hiç durmadan konuşabilir gibi görünüyor. Bence herkesin onu tanımaya hakkı var.

Aşağıdaki röportajı da bu yüzden yaptım;



- Biricik, ben seni tanıyorum ama tanımayanlar için kendinden biraz bahseder misin?
Merhabalar Sevgili Nehir, ben Biricik :) 8 yaşında Demir isminde bir yakışıklının annesi,  akademik olarak okul öncesi eğitim öğretmeniyim.  Fakat mesleğimi stajım hariç maalesef yapmadım. 16 yıl finans ve muhasebe alanında özel sektörde çalıştım. Son 4 yıldır ise Biricik Dünyam kadın portalını kurdum. Portal çok yazarlı ve uzmanlı bir platform. Değerli yazar arkadaşlarımla ağırlıklı kadınlara yönelik  içerikler paylaşıyor ve gündemde yer alan konularda yayınlar yapıyoruz.

Son olarak uzun zamandır aldığım eğitimler sonucu  Profesyonel Yaşam Koçu & NLP Uzmanı olarak danışanlarıma hedeflerine yol almasına eşlik ediyorum. 
“Biricik Dünyam”ın doğuşu nasıl oldu? Geçmişinde bir blog yatıyor sanırım?
Biricik Dünyam; benim tüm eğitim hayatım boyunca Kültür Edebiyat Kolu Başkanlığı yürütmemin yansıması olduğunu düşünüyorum :) İşin şakası bir tarafa ben çocukluğumdan beri yazmayı severim ve duygularımı yazarak mutlu olurum. Kuzenim Tanla bu konuda ki sevgimi bildiği için bana blog tutma önerisinde bulundu. Çok uzun zamandır sadece yazılarımı kendime yazarken, birden duygularımı ilgisini çeken herkesle paylaşmaya başlamak beni çok mutlu etti.
 İlerleyen süreçlerde röportajlar, sosyal sorumluluk projeleri derken Biricik Dünyam bir kadın portalına dönüştü.
"Oldukça geniş bir içerik yelpazesine sahip Biricik Dünyam.  Ancak sadece bilgi platformu olarak çalışmıyor değil mi diğer İnternet siteleri gibi?"
Biricik Dünyam çok yazarlı ve çok uzmanlı bir site. Platformda avukat, kişisel gelişim uzmanları, kültür sanat ve kitap konusunda yetkin kalemler yer alıyor. Okurlarımız güncel ve özgün içerikler bulabildikleri gibi uzmanlarımıza danışmak istedikleri  konusunda bizlere maillerini gönderip bilgi edindikleri bir platform.
İlaveten gururla bahsetmek isterim ki  Biricik Dünyam’da çocuklar ve kadınlara yönelik eğitim kampanyaları ve sosyal sorumluluk projeleri gerçekleştirdik. 2016 Eylül döneminde yeni bir sosyal sorumluluk projesi için çalışmalarımızı sürdürüyoruz.
"Odak noktasının kadınlar olduğunu görüyoruz, hedeflediğin sosyal sorumluluk projeleri kadınlarla mı ilgili olacak daha çok?"
Bugüne kadar gerçekleştirdiğimiz sosyal sorumluluk projelerimiz çocuklara yönelik eğitim kampanyalarıydı. Yeni dönemde bir yenilik yapıp hem kadınlara hem de çocuklara yönelik sosyal sorumluluk projelerini beraber yürütmeyi hedefliyoruz.
Umut ediyorum ki sevgimizi ve emeğimizi ortaya koyduğumuz projelerle başta kadınlar ve çocukların sonrasında da toplumun her kesiminin mutluluğuna vesile olacak projeler gerçekleştiririz.
"Pek çok hüneri Biricik Dünyam ile bir araya toplamış gibisin,  markalarla iş birliği yapıyor, sosyal sorumluluk projeleri hazırlıyor ve aynı zamanda da kendi mesleğine zaman ayırıyorsun bu senin için zor olmuyor mu?"
Hayatı anı anına yaşamayı seven bir kadınım. Bu nedenle "Anına Üşenen Hayatı Iskalar" Derim. Projelerim, mesleğim ve sosyal sorumluluk projeleri modere etmekte benim hayatımın bir parçası. Bu nedenle zorlanıyorum demek doğru olmaz.  Yaptığım tüm çalışmalar ve anneliğim benim için hayatımın olağan akışı. Biri eksik olsa zorlanırım demek daha doğru olur.
“Biricik Dünyam” ile hedeflediklerin neler?
Biricik Dünyam için en büyük hayalim her zaman yaşayan, okurları ile yazarlarının iletişimde olduğu, uzmanların okurları aydınlattığı, yepyeni bakış açıları kazandırdığı bir platform olarak uzun yıllar yayın hayatına devam etmesi belki ilerde dergileşmesi en büyük hedeflerimden biri.
İlaveten sosyal sorumluluk projelerimizin sadece projelerle sınırlı kalmaması için sürekli iyilik projelerinin zaman sınırlaması olmaksızın hayata geçirilmesi için gerekli altyapı çalışmalarınım en kısa sürede tamamlamayı hedefliyorum
 "Umarım hedeflerine hep birlikte ulaşırız."
Sevgili Nehir, bu güzel sohbet için çok teşekkür ederim. Bir Anne Doğdu blogu okurlarına sevgilerimi göndermek isterim.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikrinizi paylaşın